Pasirinkę vieną iš keturių sutarčių variantų, derinkite jį su įvairiais papildomais aptarnavimo moduliais. Schindler aptarnavimo sutartį galite keisti taip, kad ji visiškai atitiktų Jūsų lūkesčius ir reikalavimus. Jauskitės saugūs perleidę savo rūpesčius kitiems. Jūs sprendžiate, ko Jums reikia. Kuo daugiau užsisakote paslaugų, tuo mažiau lieka atsakomybės Jums patiems.
Jūs teisingai manote, kad Jūsų liftui valdyti pakanka paspausti mygtuką. Tuo rūpinasi Schindler – išskirtinis paslaugos teikėjas. Mes rūpinamės ne tik Schindler liftais, tobulas aptarnavimas reikalingas ir kitų gamintojų įrangai.
Schindler liftų ir eskalatorių techninę priežiūrą atlieka pagal standartą EN 13015. Šiame Europos standarte nurodyta, kaip turi būti vykdoma patikima liftų ir eskalatorių techninė priežiūra ir kokie reikalavimai yra keliami techninę priežiūrą vykdančiai įmonei.
Schindler užtikrina 95 proc. užstrigusių keleivių išlaisvinimą per 30 minučių. Turima patirtis ir pajėgumai leidžia užtikrinti 90 proc. gedimų pašalinimą per 24 valandas.
Sudarę sutartį dėl bazinio aptarnavimo, užtikrinančio saugų liftų įrangos eksploatavimą už patrauklią kainą, Jūs užsisakote: profesionalią techninę priežiūrą, reguliarias saugos patikras, skambučių centro ir keleivių išlaisvinimo paslaugas, pagal Liftų naudojimo taiskles ir EN 13015 standartą. Išlaidas, susijusias su gedimų šalinimu, remontu, atsarginėmis dalimis ir papildomomis avarinės tarnybos paslaugomis, šiuo atveju perimate Jūs.
Sudarę sutartį dėl Schindler Excellence techninės priežiūros, Jūs užsisakote: profesionalią techninę priežiūrą, reguliarias saugos patikras, smulkių gedimų šalinimą, avarinio ryšio sistemą, skambučių centro ir visas avarinės tarnybos paslaugas pagal Liftų naudojimo taiskles ir EN 13015 standartą. Išlaidas, susijusias su stambesnių gedimų šalinimu, remontu ir atsarginėmis dalimis, šiuo atveju perimate Jūs.
Sudarius sutartį Schindler All-In Jūs gaunate paslaugas nurodytas Schindler Excellence, tačiau Jūsų patogumui įtraukiamos dar ir papildomos paslaugos: nemokamas gedimų šalinimas darbo metu, įskaitant reikiamas atsargines detales. Pasirinkus šią sutartį Jūs užtikrintai galėsite planuoti savo išlaidas nebijodami staigmenų. Taip pat Jums nereikės derinti sąmatų su vadybininku, taip sutaupysite savo brangaus laiko.
Mūsų visapusiška techninė priežiūra leis Jums pamiršti bet kokį rūpestį. Į bendrą kainą yra įtrauktos ne tik su technine priežiūra, kontrole ir gedimų šalinimu, bet ir su visais remonto darbais susijusios išlaidos. Tai taikoma be išimties visiems liftų komponentams. Per mėnesį Jūs apmokate tik vieną sąskaitą, o mes pasirūpiname, kad Jūsų liftai veiktų tinkamai visus metus. Patikimi ir saugūs, lyg tik ką sumontuoti, o kiekvienais metais aptarnaujami vis palankesnėmis sąlygomis.
Modulis Schindler VIP siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą su pinigų grąžinimo garantija. Mes užtikriname, kad Jūsų liftai veiks 99 proc. per kalendorinį mėnesį, priešingu atveju Jums bus grąžinta 99 proc. vieno mėnesio sutarties sumos. Mes būsime atsakingi už nuolatinį Jūsų lifto sistemos nuotolinį stebėjimą ir užtikrinsime, kad aptarnavimo technikas atvyktų į vietą per valandą nuo pranešimo apie sutrikimą gavimo.
Schindler skiria didžiausią dėmesį saugumui, todėl mūsų prižiūrimiems įrenginiams be privalomų tikrinimų bus papildomai atliekami metiniai ir penkių metų Schindler saugos patikrinimai.
Svarbiausias dėmesys skiriamas lifto keleivių saugumui. Būtent dėl šios priežasties, vykdydami reguliarius techninės priežiūros darbus, mes papildomai atliekame ir saugos patikras. Tokių patikrų metu sistemingai tikrinami saugumui reikšmingi elementai. Šios patikros leidžia iš anksto pamatyti silpnąsias vietas ir jas pataisyti – taip užtikrinant maksimalų saugumą ir jums kaip valdytojui.
Remiantis Liftų naudojimo taisyklėmis, liftų savininkai arba licencijuota įmonė turi atlikti kiekvieno lifto techninės būklės tikrinimą kartą per 12 mėn. Techninę liftų būklę tikrina įgaliota įstaiga. Savininkams privalu vykdyti techninės liftų būklės tikrinimo išvadose pateiktus įgaliotosios įstaigos nurodymus.
Avarinio ryšio sistemos pagalba iš lifto kabinos tiesiogiai galima susisiekti su Schindler skambučių centru. Apmokyti darbuotojai priima įeinančius avarinius skambučius ir pasirūpina, kad greitai būtų suteikta pagalba, o mūsų priežiūros tinklas užtikrina, kad visuomet netoli būtų pasiekiama serviso tarnyba.
Schindler ypatingą dėmesį skiria gedimų prevencijai. Pagal iš anksto sudarytą grafiką, atliekama kiekvieno įrenginio techninė priežiūra pagal gamintojo rekomendacijas, atsižvelgiant į įrenginio apkrovimą ir Schindler koncerno geros praktikos patirtį.
Schindler ženklas užtikrina, kad lifto viduje taip pat bus Schindler detalės. Jei Jūs šiandien pas mus perkate liftą ar eskalatorių, garantuojame, kad atsarginės detalės bus gaminamos dar 20 metų.
Mes visuomet pasiruošę - mūsų tiekimo skyrius pasirūpins, kad visos iš 11 tūkstančių atsarginių detalių bus pristatytos reikiamu laiku ir nurodytoje vietoje. Mūsų sandėliuose Lietuvoje nuolat laikomos pagrindinės Jūsų lifto detalės.
Tiek keičiant vieną varžtelį, tiek visą pavarą Jūs galite pasitikėti Schindler kokybe. Kaip ir mūsų produktai, taip ir atsarginės detalės yra nuolatos tobulinamos, todėl Jūsų liftui jos tinka geriausiai.